Att anstränga lungorna

Var på gymmet och ville ara testa löpbandet lite, som i min värld just nu är ett promenadband.. Känner ett sånt behöv av att konditionsträna. Både för min kropps utseende och för dess välbefinnande vill jag börja springa igen. Så hade lite tid till över så testade bara att gå på bandet, vilken kick!! Kände bara ett sånt behov av att anstränga lungorna, vill ha känslan av att hjärtat nästan pumpar så hårt att revbenen sprängs, ville få mjölksyr i benen! Varför jag? Jag som vill röra på mig, nästan har abstinens för att jag inte kan, jag kan inte...
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0