De måste vara kallt för att kunna bli varmt!

Är lite bitter över Telia idag. Föra månadens räkning var helt fel, och då ringde jag till kundtjänst som sa att dom inte kunde göra något åt de och att jag skulle gå till butiken. då går jag till butiken och dom ringer till kundtjänst och de löser sig. Dock var de fel på denna fakturan med så gick då direkt till butiken och av någon jävla anledning sover hela västervik på lördagar så dom kunde inte göra något och sa att jag skulle ringa till kundtjänst.. Alltså... Ne! Så fiade hon i butiken så kundtjänst skulle ringa upp mig 9:00-9:30 idag. Ringde dom? Nej!
 
Så för att bli av med lite ilska tog jag mina stavar och gick i två timmar iklädd termobyxor! De var kallt när jag började gå, nu ser de mer ut som att jag durschat. Nu blir de lunch som betyder massa bönor och ärtor. Hade tydligen fått för mig att slänga ner massa linrön i min matlåda vilket kanske inte var de godaste.. Men järn och protein! 
 
Och, jag ser ut som en svamp! Haha!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0