Hej mitt vinterland!

Vi fattar att de inte blev vår som vi trodde, men kom igen!? Hur mycket snö till skulle de komma sa du? Känns en smula överdrivet att de kommer "räcker-över-stövelkanten"-cm snö på en natt!! OCH de fortsätter bara! Har inte varit en endaste liten minuts uppehåll från att de kommer snö verken igår eller idag.. Tröttsamt? Käns mest onödigt med tanke på att de bör (SSKKKAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!) smälta bort inom några veckor. Varmt om 10 dagar hörde ajg på radion. De är ju inte ens två veckor, och om vi alla tänker på hur lång vinten vari såär "inte ens två veckor" speciellt långt!
 
Är i alla fall väldigt ljust ute och i morse fick jag känslan av att jag försovigt mig, men klockan var 20 över 5! Strålande ljust.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0