Ingen vet om vi kan flyga fören vi testat!

Idag öppnade portarna för att söka högskole/universitetsutbildningar  till hösten 2013.
 
Har funderingar på att söka till ett program, och de braiga är att den finns att läsa på distans från Kalmar. De blir itne så långt att åka på de obligatoriska träffarna från Västervik. Jag är inte intresserad av att flytta eller "leva studentliv". Så distans passar mig bra i livet just nu. Sen vet jag att distans kräver självdiseplin och är rätt tungt. Eller hur vet jag de? Har ju inte testat. Så kommer jag på att jag har ju faktiskt studerat halvtid på distans i en termin. Det gick jättebra!!! De var lite svårt och tungt ibland, men att studera är lite så anta jag!(?) Sen att ett helt program på 100 % över 3 år är mer vet jag.. Mendå jobbade jag 75 %, nu är planen att jag ska jobba mindre eller inget alls. Då finns det mycket mer tid till studier!
 
Klart jag ska söka, jag ahr behörighet och enligt förra årets snitt kommer jag in. Så, söka på och se hur det går!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0