Inget är nyttigt i för stor mängd!

Sitter och druknar i nötter här på jobbet! Nötter, de är ju bra! Mycket protein och bra kalorier. Bara bra alltihop! Jag förstår egenligen inte hur jag kan vara så tjock jag som äter så mycke nötter?! Nötter som bara är bra, inte ens saltade är dom jag äter. Nötter, nötter, nötter. Bara massa nötter! Överallt, var jag än titaar, finns de nötter! Eller, inte längre för jag har ätit upp dom allihop.. Att dom alltid ska ta slut dom där braiga nötterna!!(?)
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0