Lite som prinskorv på spett!

Jag tycker de är väldigt intressant hur min kropp ser ut. Ser den inte lite ut som en kyckling? Eller snarare en grövre värphöna. Min överkropp är så bred åt alla håll, men kort. Lite prinskov över de hela. Sen kommer de långa smala ben. Lite prisnkorv på spett? Smala armar och lite mulligt ansikte. Stora bröst och liten rumpa. De är nästan lite farsinerande att titta på den ibland. Tänken slår mig "Hur gick detta till?"
 
Jag tycker själv att jag är rätt snygg. Jag vill bygga mer muskler, men de är inte min konstiga kropp som gör att jag själv tycker jag är snygg utan mer hur jag ser på min kropp. Det är omöjligt att vara "fysiskt snygg" med 40 graders skolios och ärr över halva kroppen. Men jag känner min kropp så väl att jag ser de snygga i de. Men, måste ändå säga, att den ser inte helt rättskapt ut, vilket den inte heller är!
 
Saker jag inte kan ändra på tänker jag inte lägga ner energi på att hata. Däremot får mitt hat mot de jag kan ändra på mig att kämpa. Mer muskler!! Mmmm!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0