Livet blir lättare med träning!

I söndags såg jag på TV4 morgon eller vad de nu kan tänkas heta. I alla fall så pratade dom då om konditionsträning för knäskadade personer. Var de menat att jag skulle gå upp klockan 6 på min lediga dag bara för att se detta tro? Blev lite pepp på de så idag var jag hemma en sväng mellan passen och påvägen tillbaka till jobbet nu stannade jag till vid gymmet och körde lite "skidträning" och kettlebell och belv så PEPP på att träna!! Tyckt att de varit så tråkigt att bara köra styrka för armarna, men nu när jag fick upp lite flås där imellan var de roligare! Såg även att de hade tjockare rep som man kan slå med och nästa gång ska ajg även köra med boll. Roligt roligt!!!
 
En rolig sak bara. När jag åkte hem idag så fick jag stanna vid allt som man kan tänkas behöva stanna vid. Rödljus, rondeller, korsningar, övergångsställe, allt! Så efter jag tränat var de fritt fram överallt. De kan bara inte vara en slump? Haha.
 
Börjar funddera på om sjukhuset glömt bort mig?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0