Melodifestivalen del 1.

Ja, jag såg på melodifestivalen igår. Har inte följt de alls (förutom scan banan. Haha.) och igår såg jag då bidragen vi svenskar har röstat fram till final. Idag tänkte jag taupp bidraget som fanns bland dom med minst antal röster, gubbgänget Ravaillacz som mer gjorde pausunderhållning än ett bidrag.
 
Dom gör nar av melodifestialen, vilket jag tycker är väldigt bra! Men kanske inte är så bra att skicka vidare ett bidrag där hela låten är ett skämt över slagern? Gjorde inte Markolioo något liknande för några år sen? "Värsta schlagern" som han inte deltog med(?) Just en sån lite mer pausunderhållning!
 
Kör hårt gubbar, men inte under programtid..
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0