Melodifestivalne del 3.

Sean banan. Behöver jag säga mer? Haha. Älskar han!! Han är rolig, som underhållning. Tror helt klart han skulle slå i europa, vi svenskar förstår ju knappt vad han menar med låten så inget broblem att han sjunger på svenska.
 
Nej men han har ett bra budslap, och jag gillar hur han lägger fram de! Tyckte dock att förra årets låt bra bättre än iår, men denna kom längre. Vad bjuder bananen på nästa år? Första gången i mitt liv jag ser fram emot mello ett år i föväg. Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0