snö/vår

Ja mina vänner, jag trodde för en sekund att det faktiskt blivit VÅR!! fåglarna kvittrade, det var plusgrader så jag kunde ha en tunnare jacka, det fanns torr asfalt, blommor började komma upp ur jorden, helt fantastiskt!! MEN den glädjen varade inte länge må jag säga. Snö-fucking-storm igår ju!!! hade preciiiis glömt hur mkt jobbigare allt blir när det snöar. Igår var första dagen på ca en månad som jag skulle iväg på städjobb, självklart så skulle det snöa så det tog hundra extra år att ta sig till och från jobben.... wä! MEN idag skiner ju solen iaf! skit samma att det är typ 10 minus ute!
 
puss och kram grön gaaaaam<3
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0