Socialt utmattad!

Har träffat så mycket människor senaste tiden så jag är helt socialt utmattad. Haha! I Lördags var jag på fest, hör och häpna, med min syster hos vår barndomsvän som lyckats med massor i livet nu som skulle firas såklart! Vi blåste även ut alla lampor och sjöng (skrek?) för fulla halsar. Måste säga att jag är imponerad över mig själv att jag klarade detta utan alkohol! Haha.
 
De var i alla fall jättemysigt och jättekul att jag fick vara med i "storasysters gäng" !! Elin fick pressent fårn mig och Mats i form av ett ägg med så fina kycklingar på!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0