Sparkar "sambofetts-myten" i röven!

 
Klockan halv 8 i morse hade jag redan gått en timmes stavgång! Underbart att följa solens väg upp. Om inte min kära sambo börjar jobba klockan 7 på min lediga dag hade jag aldrig gått upp så och stavat en morgon som denna! 
 
Så när det gått en timme till i mitt stavande gick jag förbi Willys och kände att jag behövde lite frukost. Kroppen skriker efter socker, som är en  snabb energikälla, och vad är de första jag ser när jag kommer in? "4 MUNKAR 20 KR" Ååååå! Så börjar med att jag ska skanna OCH SKANNERN FUNKAR INTE!!!! Så blir förbannad och går där ifrån. Köpet slutade 14 kroner, 2 bananer och kvarg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0